Kenneth Heylen nieuwe fractieleider N-VA Rumst

Op 22 november 2018

De leden van de N-VA-fractie hebben Kenneth Heylen (26) unaniem verkozen als nieuwe fractieleider in de Rumstse gemeenteraad. Hij volgt Dieter Wijckmans op.

Kenneth woont al heel zijn leven in de Rumstse deelgemeente Reet en is er al jaren actief in het verenigingsleven. Hij nam voor de eerste keer deel aan de gemeenteraadsverkiezingen en werd op 14 oktober vanop de 14de plaats verkozen.

“Ik ben enorm vereerd dat de fractie mij unaniem naar voren heeft geschoven. We beginnen aan de legislatuur met een frisse, jonge ploeg en kunnen tegelijk een beroep doen op heel wat ervaring. Ik wil met onze fractie verder inzetten op daadkrachtig en efficiënt bestuur, rekening houdend met de inspraak van onze inwoners.” stelt de net verkozen fractieleider.

Bij de recentste verkiezingen verzilverde N-VA negen zetels, een winst van twee in vergelijking met zes jaar geleden. Naast de leden van het schepencollege bestaat de fractie uit Benjamin De Roeck, Kenneth Heylen, Bram Van Keer, Katusha Vervloesem, Marc Van den Bogaert en Axelle De Smet.