Nieuwjaarsreceptie N-VA Rumst

Op 26 januari 2013

Op 25 januari 2013 hield onze N-VA-afdeling haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. In aanwezigheid van tal van sympathisanten, verwelkomden het afdelingsbestuur en de nieuwe OCMW- en gemeenteraadsleden Kamerlid Zuhal Demir. Zij gaf een interessante kijk op de problematiek rond schijnhuwelijken en schijnkinderen, iets waar ze sinds 1 januari 2013 als Antwerps districtsburgemeester kordaat tegen optreedt.

Voorafgaand gaf voorzitter en eerste schepen Geert Antonio zijn visie omtrent de recente verkiezingen en de mooie resultaten die onze afdeling daarbij behaalde. Er werd ook al kort vooruitgeblikt op 2014, het jaar waarin we na de dorpsstraat effectief ook de wetstraat willen verfrissen!

Jongerenvoorzitter en gemeenteraadslid Stijn De Rooster sloot het officiële gedeelte af door zijn plannen i.v.m. Jong N-VA Rumst toe te lichten. Een geslaagde avond, waar we u de foto's niet van willen onthouden!